Wycieczka w Pieniny

Wycieczka Vb 1

W dniu 6 maja klasy Vb, VIa i VIb udały się na trzydniową wycieczkę w Pieniny. Plan wycieczki był tak ułożony, aby dzieci nawet przez chwilę się nie nudziły. Pierwszego dnia zanim dotarliśmy do naszego pensjonatu w Białce Tatrzańskiej zwiedziliśmy ruiny zamku Czorsztyn. Stamtąd udaliśmy się na spacer po Szczawnicy, Następnego dnia zwiedzaliśmy zamek w Niedzicy oraz zaporę wodną na Jeziorze Czorsztyńskim. Weszliśmy także na szczyt Czarnej Góry (902 m n.p.m.) skąd podziwialiśmy panoramę Tatr. Pełni wrażeń pozwoliliśmy sobie na chwile relaksu w Termach w Białce Tatrzańskiej. A po obiadokolacji udaliśmy się jeszcze na krótki spacer przy zachodzącym słońcu wzdłuż rzeki Białki, która płynęła tuż obok naszego pensjonatu. W ostatni dzień w drodze powrotnej do Opola odwiedziliśmy jeszcze Ojcowski Park Narodowy i Jaskinię Łokietka. Wróciliśmy zadowoleni ze spędzonych chwil, ale i smutni, że to już koniec.

Wycieczka Vb 2 Wycieczka Vb 3

Tydzień 1545

Miesiąc 6783

Wszystkich 702785

W tej chwili stronę odwiedza 13 gości.