Podręczniki na rok szkolny 2016/2017
Dyrektor szkoły zgodnie z art. 22ab ust. 6 Ustawy z dnia 7 wrzesnia 1991r. o systemie oświaty podaje zestaw podręczników, które będą obowiązywać w Publicznej Szkole Podstawowej nr 11 im. Orląt Lwowskich w roku szkolnym 2016/2017. Przypominam, że w klasach 1-3 i 4-5 uczniowie wypożyczają podręczniki z biblioteki szkolnej, również ćwiczenia przekazuje im biblioteka. Zakupują jedynie zestawy do przedmiotu: religia, język mniejszości - niemiecki, dodatkowy niemiecki i wychowanie do życia w rodzinie.
Przekazuję również wymagania co do przyborów - stroju na wf obowiazujące w klasie pierwszej tzw. wyprawkę ucznia
ZASTAW PODRĘCZNIKÓW SZKOLNYCH DLA KLAS I - VI
WYPRAWKA DLA UCZNIA KLASY PIERWSZEJ
Terminy na zakończenie roku szkolnego 2015/2016
Dyrektor szkoły przedstawia terminy obowiązujące na zakończenie roku szkolnego 2015/2016
TERMIN |
ZADANIE |
Do 20 maja |
Poinformowanie rodziców i uczniów o przewidywanych rocznych ocenach niedostatecznych i przewidywanych ocenach zachowania: nieodpowiedniej i nagannej |
Do 24 maja |
Poinformowanie uczniów o przewidywanej ocenie rocznej |
Do 25 maja |
Przez zeszyt kontaktów poinformowanie rodziców o pozostałych przewidywanych ocenach, w tym ocenach zachowania |
Maj - czerwiec |
Badanie kompetencji językowych – j.angielski kl. III,IV,V. Badanie kompetencji z j. polskiego i matematyki kl. IV |
1 czerwca |
Sportowy Dzień Dziecka |
Do 1 czerwca |
Składanie ewentualnych wniosków o wyższą niż przewidywana ocenę, a w wypadku niedostatecznej, nieodpowiedniej i nagannej do 25 maja |
13 czerwca (16.00 - 18.00) |
Konsultacje dla rodziców kl. I-III, podanie informacji o ocenie opisowej. |
14 - 15 czerwca |
Ewentualne testy poprawkowe |
16 czerwca (czwartek) |
Zabawa na zakończenie nauki uczniów klas VI |
16 czerwca |
Apel, prezentacja laureatów i finalistów konkursów, zawodów |
Do 16 czerwca |
Wpisanie, do dziennika, ostatecznej oceny z przedmiotów i zachowania |
Do 16 czerwca |
Odwołanie rodzica od oceny opisowej |
20 czerwca (godz. 15.00 – 16.30) |
Rada Pedagogiczna - klasyfikacyjna |
Do 23 czerwca |
Pogadanki na temat bezpiecznego zachowania się podczas ferii letnich, propozycje zajęć |
23 czerwca |
Zakończenie roku szkolnego klas VI – godz. 16.30 |
24 czerwca |
Klasy I – V godz. 9.30 |
27 czerwca (godz. 9.30-15.00) |
Rada podsumowująca rok szkolny |
Do 30 czerwca |
Możliwość złożenia odwołania od wystawionych ocen rocznych |
29-30 sierpnia |
Ewentualne egzaminy poprawkowe |
TERMIN |
ZADANIE |
Do 20 maja |
Poinformowanie rodziców i uczniów o przewidywanych rocznych ocenach niedostatecznych i przewidywanych ocenach zachowania: nieodpowiedniej i nagannej |
Do 24 maja |
Poinformowanie uczniów o przewidywanej ocenie rocznej |
Do 25 maja |
Przez zeszyt kontaktów poinformowanie rodziców o pozostałych przewidywanych ocenach, w tym ocenach zachowania |
Maj - czerwiec |
Badanie kompetencji językowych – j.angielski kl. III,IV,V. Badanie kompetencji z j. polskiego i matematyki kl. IV |
1 czerwca |
Sportowy Dzień Dziecka |
Do 1 czerwca |
Składanie ewentualnych wniosków o wyższą niż przewidywana ocenę, a w wypadku niedostatecznej, nieodpowiedniej i nagannej do 25 maja |
13 czerwca (16.00 - 18.00) |
Konsultacje dla rodziców kl. I-III, podanie informacji o ocenie opisowej. |
14 - 15 czerwca |
Ewentualne testy poprawkowe |
16 czerwca (czwartek) |
Zabawa na zakończenie nauki uczniów klas VI |
16 czerwca |
Apel, prezentacja laureatów i finalistów konkursów, zawodów |
Do 16 czerwca |
Wpisanie, do dziennika, ostatecznej oceny z przedmiotów i zachowania |
Do 16 czerwca |
Odwołanie rodzica od oceny opisowej |
20 czerwca (godz. 15.00 – 16.30) |
Rada Pedagogiczna - klasyfikacyjna |
Do 23 czerwca |
Pogadanki na temat bezpiecznego zachowania się podczas ferii letnich, propozycje zajęć |
23 czerwca |
Zakończenie roku szkolnego klas VI – godz. 16.30 |
24 czerwca |
Klasy I – V godz. 9.30 |
27 czerwca (godz. 9.30-15.00) |
Rada podsumowująca rok szkolny |
Do 30 czerwca |
Możliwość złożenia odwołania od wystawionych ocen rocznych |
29-30 sierpnia |
Ewentualne egzaminy poprawkowe |
Wsparcie materialne dla uczniów uczęszczających w roku szkol. 2016/17 do klas pierwszych
Uchwała Rady Miasta w sprawie regulaminu udzielania wsparcia materialnego uczniom w ramach Programu wyrównywania szans edukacyjnych „DOBRY START” dla dzieci zamieszkałych w Opolu, uczęszczających w roku szkolnym 2016/2017 do klas pierwszych szkół podstawowych:
- Wsparcie materialne jest udzielane w formie refundacji wydatków mających na celu wyrównywanie
szans w zakresie rozwoju umiejętności poznawczych, emocjonalnych i społecznych dzieci, ponoszonych na:
1) zajęcia dodatkowe, w tym: językowe, sportowe, artystyczne i inne;
2) gry, w tym gry edukacyjne;
3) półkolonie w okresie ferii i wakacji;
4) bilety wstępu, w tym także bilety rodzinne i dla opiekunów dziecka, do instytucji nauki, kultury, sportu i rekreacji;
5) odzież i obuwie sportowe;
6) tornister, plecak i inne artykuły szkolne;
7) literaturę i czasopisma dziecięce;
8) literaturę specjalistyczną dla rodziców dotyczącą problematyki wychowania i rozwoju dziecka;
9) pomoce wspierające proces edukacyjny, w tym: atlasy, encyklopedie, instrumenty muzyczne itp.
2. Wysokość wsparcia, o którym mowa w ust. 1, nie może przekroczyć kwoty 1000,00 zł dla jednego ucznia.
Pakiet dla uczniów przyszłych klas pierwszych
Drodzy rodzice przyszłych uczniów klas pierwszych!!!
W celu wyrównywania szans edukacyjnych dla dzieci zamieszkałych w Opolu, uczęszczających w roku szkolnym 2016/2017 do klas pierwszych szkół podstawowych Rada Miasta Opola podjęła dwie uchwały:
- Uchwała Nr XXIV/446/16 Rady Miasta Opola z dnia 24 marca 2016 r. w sprawie przyjęcia Programu wyrównywania szans edukacyjnych „DOBRY START” dla dzieci zamieszkałych w Opolu, uczęszczających w roku szkolnym 2016/2017 do klas pierwszych szkół podstawowych. Uchwała ta weszła w życie z dniem podjęcia.
- Uchwała Nr XXIV/447/16 Rady Miasta Opola z dnia 24 marca 2016 r. w sprawie regulaminu udzielania wsparcia materialnego uczniom w ramach Programu wyrównywania szans edukacyjnych "DOBRY START" dla dzieci zamieszkałych w Opolu, uczęszczających w roku szkolnym 2016/2017 do klas pierwszych szkół podstawowych.
W ramach "Pakietu dla Sześciolatka" po raz pierwszy organizowane będą półkolonie letnie. Wypoczynkiem objęte maja być dzieci rozpoczynające naukę w klasie I w roku szkolnym 2016/2017 oraz dzieci kończące edukację w klasie I w roku szkolnym 2015/2016. Organizatorami wypoczynku będą :
- Młodzieżowy Dom Kultury 4 turnusy w lipcu w terminie :